Saturday, July 14, 2007

順風車 – 老闆真係好人呀!!

好猛太陽呀!!

話說 Donald Duck 的職業為工廠妹一名,工廠係山卡啦咁遠(位於偏遠的地區),相對於,由細到大都係九龍人的我,每日都深入不毛咁返工。

工廠附近,除咗工廠同工廠之外,都係工廠,完全冇食肆,平時出入就係坐的士、巴士同小巴(計程車、公共汔車和小型公共汔車)。

但係講到食晏O既黃金一小時,就梗係的出的入啦(坐計程車出入是也),但係每逄週一同埋週五,草蜢(綠的)十分缺貨,絶對有客冇車。平時,我會Call架相熟車接載,點知亞強哥今日冇開工,落到街邊,搵架車睇下都冇,一邊行一邊截,眨下眼已經等咗十五分鐘,越行越遠,又囇又徬徨。 =_=;;;

就係呢個時候,我同同事講,如果等唔到的士,但係見到老闆架車行過的話,都要試下截老闆架車...哈哈。實情只係講下笑啫!!

點知就係度亞Q緊的時候,老闆架車真係路過噃!! 奇蹟呀奇蹟呀!!

老闆真係好好人,主動停車接截埋我地出去食飯,食完飯仲叫秘書仔,打電話問我地一唔一齊走,連回程都關顧埋我地,老闆貴為GM,都全無架子,真係好人,超讚!!