Thursday, July 19, 2007

大異國迷錄 - 低胸姊妹

大異國迷錄 - 多聲道篇

其實,大異國迷錄係專講一些,光怪陸離的事同埋日常生活的搞笑事件,希望在此和大家分享。

先旨聲明,這篇純粹係有位朋友,因為一些障礙,引發的笑話,當時人其實都十分...當然,無任何褻瀆神明之意。請睇埋落去先啦!!

話說,呢位仁兄,是一位虔誠的教徒,呢個笑話,係多年前到上海公幹時發生。

公幹期間,留宿的酒店附近有一間教堂,碰上週日,當然要去啦!

在早會期間,他才驚覺是說普通話,由於不諳普通話,只好硬著頭皮撐下去,心諗我識睇中文,唔駛"栗"。一開始,尚算順利,因為可以偷睇下隔離位教友嘛, 人地打開那一頁,自己就2仔底死跟!

問題發生啦,神父係咪度講 : "各位低胸姊妹,請站起來。"

他低頭望一望自己個心口,又用奇異的眼光,望下旁邊的人,佢心諗,國家開放啫,點解教會都咁開放o既,點解返教會要著低胸,仲要企起身...想得出神之際,突然發現身邊無論誰都企哂起身,為有死跟啦,咁突出坐係度!

後來,於晚飯的時候,就請教一位當地同事,同事聽後,無不捧腹大笑,解釋又講極都唔明,最後,在紙上寫上"弟兄姊妹"。

朋友,學好啲兩文三語啦!!

勞動日 Vs 偷閒

又卅度,想點呀,太陽伯伯都收咗工啦! 我係都唔開冷氣瞓,同你"練"過!! >,<

今早,一返到公司,嗱嗱臨(趕快)食早餐仲飲咗盒凍0T(還喝凍檸檬茶),始動!!

人算不如天算,原來裝修(裝潢)師傅師仲係度歎慢板(還在慢條斯理),可怒也! 蘇位(電位)又未有DV位(data & voice socket)都冇...終於,係我的推動/督促之下,終於部機可以如期,係上午入位同埋試機。但係其他的配套,卻未如期完成,明天仲要繼續。激死人啦(氣死我)!

呢壇嘢(這件事),由今朝搞到下晝四點幾(由早上弄到下午四時許),攰到嘔,梗係早啲抖(累到透,當然早點休息)!

準時鬆人(按時溜走),嘩,都唔知幾耐(很久)未試過見到太陽放工(下班),真係感覺良好! ^v^V

早咗返屋企(早了點回家),先發現原來附近有一家小食店,價錢都OK! 熱氣(上火)都食咗一隻炸雞脾(雞腿),再飲番杯涼茶,一樂也,今晚要早啲瞓先得(早點休息就對)!!

有關留言方法


卅一度,晴!!! 又話陰天?!

有朋友跟我說,很想留言給我,但不懂!


你們看看圖,其實,每段文章的右下角,都有一個"0 comments"的字樣(圈圈那一個),只要Click一下,留言的版面便跳出來。
務請大家湧躍留言,可以多些Interactive嘛!!


多謝哂!! m(_ _)m