Tuesday, July 31, 2007

MOL界 之 肥呈再現

終於出現大大舊黑雲仲係卅四度喎!! ?_?;;

MOL界乃指為人做事ME-ME MOL-MOL中人 (指做事漉糯(Lop-law)/慢條斯理,請高人指教"ME-摸"點寫),此君就是"肥呈",乃加勒比之胞妹。

此姝數年前,走咗去加拿大度"HEA"(無所事事),唔好意思,應該係話讀書至真,以佢係MOL界的功力,我地成村人仲係等緊佢畢業(希望我地有命等到啦...),努力啲啦衰妹,加幣好貴呀。

爆咗佢一小部份的頽廢事,係時候要講番小小好嘢,都算佢有心,記得係加拿大買嘢俾(買東西給)我食,返嚟仲識(回來還記)得第一時間,搵(找)我亞媽同亞爸去飲茶。

雖然,今個週日放我飛機(放鴿子),話同啲Friends去"滴滴嚟",如果有唐老鴨做手信,就OK當無數啦!!

那有人偷走你的乳酪? Stupid!

歷史性記錄,酷熱天氣警告,已掛超過150小時啦!
- 氣溫33度,濕度卻76度!! ~熱到痺~ @_@;;

哈,這是一個十分沒禮貌的主題,特別係用上Stupid這種貶詞! 但有感此字更能"肉緊地"(切實地)反映真實感受。

Mr Stupid乃一名敦厚之輩,就連想用A字膊,卸鑊俾下屬,都被下屬當場踢爆,更被下屬當眾大罵,十分...! 咁高咁大的,就更加無人專重,上司就更加唔駛講!

反之,他的一名下屬卻獲得眾人的敬重與通力合作。無他o既,人家是尊重自己的工作與職責,於年初派成績表時,公司予以合理的回饋(升職加人工)。

話說回頭,Mr Stupid在同一工作單位,已經超過十多年,人家說十年人事幾翻新,他卻屹立不倒,十多年不變包括人工同工作態度...唉!不過佢o既上下左右隔離已經多咗好多人,查實己到了可有可無的地埗,尚欠一個揹鑊(揹黑鍋)機會便功成身退,嗚呼哀哉。

最可笑是,工作至今也不清楚自己的工作崗位,混沌度日(有呃飯食之嫌/騙點開飯錢),對於同事們的查問,只會說"我唔知喎,你自己唔去問唔去追"甚至乎"你可以唔做喎",上司吩咐的工作,百份百叫下屬去做,自己卻一竅不通,仲問點解老闆唔俾時間佢做,對於老闆的指責與查問,就只有捱罵卻沒反駁之力,皆因十問九不知。

唔駛問阿貴,今年年頭又冇人工加啦,但卻儍呼呼的Mr Stupid,越級查問上司的上司,問點解佢冇份加人工?!

我諗好多睇過呢段文章的朋友,都可能有共嗚,公司內總有幾位Mr Stupid,只不過有些人手法高明一些就當了老大,有一些卻一心等公司解僱攞錢鬆人,有些卻心生疑問/怨恨點解乜都冇我份...。

前兩者還有點自知,至於後者,就只有一句 ~Stupid~!!