Wednesday, July 18, 2007

約定.....

久違了驟雨,點解仲係廿九度,天都黑齊啦!!

今天不知為何,跟許多人作了不同的約定,人氣急升得很。

工廠篇:

1. 同下屬約定 - 明天,我旗下的一個Section要搬位,大陣仗!! 因為,有部機要搬嘛!!

2. 同輝哥 & 秘書仔 約定 - 由於,不想影響工廠運作,confirm電同裝修,幫手搬老闆個位。

3. 開會 - 梗係大把嘢跟啦!

4. 午飯 - 咪提過同典泥兄仲有咪嘈兄囉

朋友篇:

1. 暑期班 - 小企鵝做hold,我地打算包堂學香橙心太軟呀!!

2. 餞行 - 梗係要同亞七吔番餐飯啦!

3. 生日 - 亞TA生日,梗係要約啦!!

4. 約會 - 鏡鏡話星期五 - 有個表演看!!

5. 臨睡前約定 - 加勒比係Msn話,佢要約我,有手信喎......

全天候無間的約定.... @_@;;

奢侈的午餐

陽光依然普照,終見罕有的黑雲 + 午飯時灑果幾滴雨, 物以罕為貴!! ~_~ HOT ~_~

上星期,約定"典泥兄"同埋"咪嘈"一齊去吃飯,地點係我去都未去過的教院,淨係係新聞見過咋!

嘩!一落到車,就覺得果度勁靚sss(很漂亮喔),風光明媚翠山倚巒,遠眺大尾篤,加埋低密度式建築設計,簡直仲靚過好多大學(更漂亮),同埋豪宅(確實附近有好多豪宅)。

唔怪得知"遊戲漿"(好鍾意玩魔寶石果位仁兄),咁想(很想要)中大吞埋佢啦! 我地三人小組都好理解佢當時的心情。

進入了中菜廳,典泥兄好恨坐窗邊,原來好鍾情呢度的落地玻璃綠茵草地,又真係幾正喎(蠻不錯耶)!!

講真食物水準一般,價錢合理(五十八蚊一個單人餐= 一碟小炒+一碟炒菜+白飯+甜品),環境是重點。陽光同綠草,對於我地成日踎係(處於)寫字樓,不見天日的工廠妹同工廠仔嚟講(來說),真係好奢侈的一件事。

我地點咗(點菜)沙薑鹽焗雞同花枝炒通菜,再加埋幾籠點心(多點幾款點心),就係一餐幾唔錯的午餐了。

又嚟咗新房客 - 火炙松石

狂風暴雨列為失蹤人仕冇返工,夜闌人靜仲廿九度!!

又冇搞錯......
















今日,鏡鏡送了一對火炙松石俾(給)我,台山婆婆仲計平成(還給打折)六十蚊俾我呢!! qq(^V^)pp

剛買回來之時,檸檬BB顯得好緊張,梗係啦人地大條過佢咁多(人家體型比較大)...點知會唔會吔埋佢(誰料到會不會把牠吃掉)!!

最驚險係,松石都好鬼緊張(很緊張),人家都係去到一個陌生環境嘛。對檸檬BB又好緊張咁迫埋缸邊(走避),但係松石諗住大家走埋一堆冇咁驚(走在一起沒那麼怕),點知避避下,由缸底迫到缸面...唉! 結果呢,有一條BB咪跳咗出嚟囉,嚇餐死真陰公(嚇破膽很隣),好彩即刻救番。

但係唔夠一兩粒鐘,佢地好似Friend咗咁,走埋一堆(走在一起),仲成日係度望我做公司的嘢!! 真八掛(諸事丁)!