Thursday, July 12, 2007

健康也是財富

炎炎夏日 - 夜一夜都卅度...咩天氣來的?!

今天,跟"企鵝仔"煲了一陣電話粥,才知道"美艷親王"入了養和醫院...其實,早兩個星期已知,她身體不適,但她仍堅持去台灣幾日...真係貪玩。 結果呢, 咪入廠(醫院)囉!!

傍晚時份,致電慰問一番,佢仲同我講(她還跟我說),咁大個人都未試過(一直以來還未嘗過),個(健康)成績表滿缸紅咁屎(這麼爛)。咁我就約咗本週日去探下佢,點知佢一聽到有節目,成個人即刻醒神哂(馬上精神起來),其實佢食咗好多藥,成日都好攰(很累)好需要休息!!

除咗美艷親王外,咁啱得咁橋(恰巧),我仲有個Friend啱啱出廠唔夠(出院不足)一個星期,話說"天天"早排有啲乞啑,就啪兩粒丸仔(吃兩顆成藥),以為就搞掂啲感冒,誰不知仲搞出個大頭佛出來(弄巧成拙),個心口痛到成個人唔郁得(胸口痛,不能動彈,呼吸困難),又勁發高燒,最終打橫咁坐白車入廠(躺著坐救護車進院)!! #_#;;

原來,呢位仁兄感冒菌入骨,而且啲菌好惡,搞到佢瞓咗幾日深切治療部,因為,佢個肺的x-ray片花咗,醫生驚佢肺炎或者其他上呼吸道疾病。真係一鑊泡!!

所以,老套啲講句,注意身體健康,健康也是財富!

工廠妹旮旯 - 啟動

其實,一直都很想開番個個人部落,但早前一直忙於工作、忙於返學、忙於搬屋、忙於......香港人就是這樣,真係忙到都唔知忙乜嘢,總知忙啦。

查實,小妹曾幾何時,曾經好經典咁,唔用任何programme幫手,用手打html語言,起咗我偶像個Anglo-chinese homepage,仲得到我偶像的留言,簡直開心到飛起。

講番呢個Blog,初步構思會講好多好多關於生活上的點滴同埋睇法,仲會講啲笑話過你地知。

哈哈,我諗我好多Friends都估唔到,我咁多搞作。不過,有啲死黨都知我鍾意搞下呢樣搞下個樣,無時停。各位老友記,請多多捧場。

總知,今晚抽起條根,就動手開工啦!!


備註: 各位支持我的老友記,唔該用我個大名 "Donald Duck"稱呼小妹啦!!