Wednesday, September 12, 2007

又到週五,休孖Days!

記憶中,晚上灑了幾滴雨

今日,都唔知邊位"茂利",居然安排兩間VIP公司,蒞臨山卡啦工廠,每次貴賓到訪,例必洗太平地,兼且要被問長問短,等VIP多啲了解工廠運作,從而增強合作基礎。

但係呢,我呢位工廠妹,因為,牽涉到三個部門,於是乎好似以前一個廣告咁,魯陳聯婚二三四樓,走到腳仔都軟埋。

好彩Lunch Hour,約咗產品工程部孖寶,太興燒味同明星酒家一齊食飯,吹下水減下壓,查實呢兩位孖寶真係好難約下。

夜晚,去咗有小泰國之稱的九龍城,食泰國菜,我梗係點咗我喜歡的咖喱蝦包,同埋貴妃曲,聽完Coins呻世界難撈之後,原來已經成十點幾。

不過,要在此多謝太興燒味同Coins請食飯,仲有咪嘈兄,係週四請我食壽司。

各位,我返嚟啦!

嘩咁夜仲有廿九度,秋風盈盈!

哈,自從上週三Update過後,一直未有時間匯報小妹行蹤。

今日,終於能夠早一點回家,乖乖地寫下我的旮旯啦。 qq(^,^)pp