Wednesday, July 25, 2007

大異國迷錄 - 彊硬中學 混戰 唔化中學

大異國迷錄 - 太陽底下無新事??


於七月十三日,拜讀am730報紙,看到一段令人忍俊不禁的新聞。

話說江蘇泰州有兩所知名的重點中學,為咗爭客(有潛質的學生),首先"姜堰中學"就來個公開考入學試搶客,居然,另一所"興化中學"的老師們,走入去破壞是次考試,強行搶試卷,仲要撕爛兼掉埋去,簡直同爛仔冇乜分別。

最後,報警兼兩間學校講數,雙方同意已被取錄的學生,另一方不能重覆取錄。

講真吖,香港開埠百多年,競爭性雖強,但不至於要用武力同講數方法解決,老師是為人之患,面對啲咁o既質素的老師,真係唔荒唔憂患!! 攞命!

最搞野係兩所中學的原名,令我聯想到他們"彊硬"同"唔化"!! XD

暑假並唔係細路仔的專利









今日,同動漫迷 - Misaki聊咗一陣,發覺今個暑假檔期,唔知點解咁多卡通片上畫,我雖不是動漫迷,但係有好多套都很有興趣,睇嚟呢個暑假有排忙呢!

The Simpsons Movie 同埋 Ratatouille(加勒比同國寶佳佳極力話要睇),就係必睇項目,滑浪奇兵(企鵝仔實仆到去睇同類啦)同魔法小胡蘆好似都唔錯,反而Misaki就想睇變形金剛。至於大雄的恐龍,就冇人吼,因為,我地的年代係死都要叫"叮噹",反而直接讀日文Doraemon,仲來得自然一點,現在的官方名稱,實在太不知所謂啦!