Wednesday, August 8, 2007

帕布蝴蝶




遲來的一號風球 p(>_<)q







正值八月仲夏,久違的颱風終於來臨了,但係只掛一號風球,對於做工廠妹的我(及眾同事)嚟講,更係有啲失望啦!

(^_^);;


其實,打風(刮台風)係香港嚟講,做成的損失,以數字遊戲居多,真正的人命/設施/財物損失為低。查實,係因為香港成日打風,通常起樓時,已設定樓宇可承的震動及風速,如果唔係啲樓點起到咁高都當好閒吖!


但係係好多東南亞台灣日本等地,佢地啲人民一聽到打風,就會好緊張同埋驚。原因好簡單,因為地方空曠樓宇較低密度同矮,建屋的建材多以木等建做,一但打風,真係好恐怖吓。

但對於香港人來說,八號風球,就可以唔駛返工,水塘又可以多番啲水,都咪話打風冇好嘢呀!!

Chiu-koon Effects

陰天卅二度高溫!

個天落得兩日雨,跟住就冇落,淨熱無風。

香港天氣陰晴不定,相對地,全球股市受到美國次按影響,香港股市亦然,令我不禁想起呢個"Team" - "Chiu-koon Effects(秋官效應)"。

"Chiu-koon Effects(秋官效應)"呢個Team,絶對唔係我作,英譯版本係我係英文報紙睇返嚟,真係唔係嘢小!

其實,秋官能夠令一眾經濟學者,嚴陣以待去研究得呢個現象,絶對唔講得笑,有哂研究小組同埋寫哂論文咁。你諗吓啦,有幾多位名人,能夠係冇政治或經濟權力底下,能令到股市翻天覆地,唯獨他連口術也不用出,只出現係公仔箱就有效應嘞。

早陣子,據某報中曾報導(印象中),秋官見家陣個市咁旺,佢諗住今次,實行唔駛再做股市另類明燈,點知佢套劇播吓播吓又嚟料啦!

秋官,你一日為"大時代"的"丁蟹",就連重播都走唔甩呢個命運。