Monday, September 17, 2007

最緊要威威 - 出埃及記 Exodus

陰陰天


話咁快又到週末,正午時份約鏡鏡去睇"出埃及記",鏡鏡話係佢前面,有好多上咗年紀的單身男子買飛入場,正當佢滿腹狐疑之際,原來,班男子是捧溫碧霞姐姐場(可能有些香艷鏡頭關係)。


其實,"出埃及記"個故事構思係幾好,但係太過則重係感情線上,但係有少少手高眼底,過多解釋/描述邵美褀同劉心攸的經歷同關係(咪畫公仔畫出腸),個人認為,如果可以係任達華追查奇怪案件一事上,加多些懸疑佈局,令到邵美褀/邵美褀/張家輝/溫碧霞的四人關係梗加神秘,那便令到結局同海報所帶到同一訊息了。


實在,有少少浪費咗個故事。


晚上,便是今晚重點節目,鏡鏡個媽咪生日,當然要列席捧場啦!


鏡鏡個媽咪同我亞公一樣,都係一啲舊派的老人家,過時過節牛一等,一定要到家中附近的街坊酒樓食番餐,他們的理由並不是好食唔好食,服務好定唔好,最緊要有Gimmick,可以有機會係眾街坊面前威番下,如果碰唔到相熟,都可以係平時有番啲話題。


最搞笑的係,佢為了可以同人哋講個仔請佢食飯,一開波就派封利是俾鏡鏡,話明要佢請,最多遲啲佢請番飲茶,唉,一眾老人家的心事。 (^.^)

"裝完"大韓風"莊園"

又來一個悶熱的週四

今早,原訂開內部的一個例會,但係亞老闆突然徵用會議室,結果呢! 梗係要改期啦!

查實,當天早上十分多事情跟進,不開會也罷。跟著午飯約咗KAKA去食"禾文",仲用埋"低B Else"咭埋單,結果仲有雪糕送添。 :P'''''''

晚上,約了羊羊、Big-bird、大猫卡和番姐,去有小韓國之稱金巴利街的韓國餐廳 ─ 莊園。

點知,臨收工時,秘書仔突然殺出,話老闆明早開會,要最Update個份Report,結果呢,梗係要做埋先閃。原本約咗七點十五分等,攪 到七點半先係公司走! 嗚奶!

好彩趕到去都唔太遲,由番姐親手BBQ的燒烤,特別好味!我仲吔咗幾碟芽菜,真係好鬼正!