Monday, November 3, 2008

聘請的要求

25C 78% 有點雨粉

於週日,為祝賀咪嘈兄的牛一,約了這位快一年沒見的老友,碰碰面聚聚首。

席間我們提及,現在的工作環境及經濟狀況甚艱難,許多公司為求抵禦這嚴峻的寒冬,紛紛推出抗寒招數,像我們這些打工仔,必受到一定程度的影響。

但好可惜,係呢個打工仔市場上,還有許多"都唔知返工為何物"的年輕人,例如:

1. 唔幫老闆聽電話,仲要望吓老闆點解,自己唔跑埋位聽電話?

2. 返工望放工,分多少少工作,問多兩句,就發脾氣? 但係由你的上司發問喎!

3. 請假的理由是:A. 我唔高興你話我 B. 我/男(女)朋友生日 C. 總知你唔俾我放假去玩,我就放病假......

4. 交付的工作: A. 記得就俾你啦 B. 吓,乜係要我做咩 C. 唔關我事,一字記之曰 ─ "拖"

5. 辭職的理由: A. 份工都唔就我,感覺唔開心
B. 成日加班,追唔到電視劇
C. 點解要我諗咁多嘢......
D. 點解要我做嘢喎......
(以下刪除,數千種千奇百怪的現象)

其實,工廠妹聘請的要求,十分簡單,但市場上的年輕人,就總欠缺點甚麼似的,一但遇上就好像如獲至寶一樣,以下為工廠妹與友人的結論:

1. 正常人一個 (待人接物)
2. 有條理 (做事有紋有路)
3. 有交帶 (肯承擔和重視承諾)

如果你已擁有以上的特質,恭喜哂,你已經跑贏好多在職人仕,仲會好搶手下添。 qq(^O^)pp