Friday, July 27, 2007

難得一聚

今早起床,天陰陰,雖然仲有啲,但係有驟雨雷暴警告! ^_^

昨午,今次小Ring-ring牛一(生日),有位好冷門的同事出席,同我地五位靚女一齊食晏(跟五位漂亮的女生食午餐)! 在坐的同事,居然未(還未有)有人試過同佢一齊食晏,犀利呢(利害)! 佢就係我地工廠內其中一位車手 - 小文嘞!

平日小文業務繁忙,食無定時又未必可以係公司食,能同枱食飯,我地個個都覺得好(很)難得。

小文係咁多位車手裡面,佢算平易近人,我地平時都有講有笑。因為職務關係,佢同工廠好多老闆的車手一樣,其實唔可以隨便同人傾計講笑(對我嚟講都幾慘),如果唔係,佢點會深得某些超高層老闆的歡心呢。

晚上,居然同三位超biz的朋友食飯(包括我都好busy),呢個(這個)約會係由二、三月開始約,終於成事...哈哈,真係幾誇張喎!

事原係今年新年前,Donald Duck作出生活上的改變,幸得Bloody Duck 同佢細佬Bumper的幫忙下,得以順利完成。為答謝他們,於是作東"霉食"一頓(食得很隨便),由於三位人仕屬於超忙一族,加上大家工作休息時間不同,所以先咁誇張啫!

呢排Fully Booking的小企鵝得知,也抽空見一見呢兩位超忙人,也屬難得。