Monday, July 16, 2007

典型週日節目 - 飲茶 + 竹戰 = 香港人星期天


酷熱天氣警告 - 香港就嚟冇冬天!?

今日,行程緊密,穿勻港九新界。(話時話,平時呢兩樣節目我都好少可做,仲要一日過做哂!! ^v^;; )

一早起床,先碌過去對面海,同美艷親王飲茶,同場還有好耐冇見的亞七,同久違十載的牛哥,當然唔會少得花仔個份啦!

所謂一早起床,查實去到利舞臺已屬正午時份," *嚇瓜好盞 "人頭湧湧,果然大市暢旺,啲人特別捨得洗錢(花費)。


**講番美艷親王,出廠不久的佢(出院不久的她),精神尚可,但硬件不濟,三肢疼痛不堪(仲有一肢OK),醫生亦吩咐她要戒口。為了減輕痛楚,佢話有成十支按摩藥膏,輪流應用,但係佢都知"中冬青油毒事件",已盡量小心同少用(笑)。

至於亞七,佢就快過New York發展啦,過埋今個暑假,佢就會去NY返工,在此祝佢一帆風順,記得去到果邊,搵間大啲o既屋,就算我地是但邊個去到,都可以掛下單(到了紐約,找大一點的屋,好讓我們多一個地方落腳)。


飲完茶,又急急腳(腳拂拂)撲去鏡鏡屋企開戰。

一路上,天氣真係熱到痺,炎夏的中午,仲要等巴士的我,簡直冇命!!

點知(沒料到)一去到,眾人已被麻雀蟲咬得癢癢,正進行攻打三方城中?!! 當然,我的加入情況好玩好多啦! 其實,腳方面除鏡鏡同我,仲有Tiger同Never,呢四個人裡面,分開初中高班 ==> 我唔會指名道姓o既(哈),Tiger梗係讓我地果個啦。

後來Never個"亨利"(Honey)嚟咗,玩法即刻唔同哂,是關呢位仁兄係高手嘛!佢有啲好"驚"典(得人驚)的絶技,就係一切由兩pair半做起。咩叫做"兩pair半做起",意思係見到人家大牌,自已仲未入章,就算得一兩對牌,都做對對糊,實行你叫我又叫,分分鐘仲可以做"破壞之王"之餘,仲見過佢變埋*"大混對"(八番)。我初時,以為佢講笑,有幾次係佢後面望佢打牌,佢試過表演由一pair半做起,當然梗係計食得出,先得人驚啦(好利害)!!

不過,我地純粹娛樂同打牙鉸戰,多過賭博,是關我地係玩一毫子一個籌碼,你地唔一定啱玩,嘻嘻!!

備註:

* 嚇瓜好盞 - 其實,嚇瓜好盞是借廣東話諧音,但是"嚇瓜"和"好盞"在廣東話來說是有別意,"嚇瓜"是嚇死,"好盞"是很有趣很爽的意思。

**講番 - 話說回來

***大混對 - 混一式加番子牌