Tuesday, September 18, 2007

The Venetian Hotel - Shopping Mall

















The Venetian Hotel - Casino























油露餃

火災危險警告,無啦啦又去番卅二度!

唔知道,噚晚係咪瞓得唔係幾好,今朝起身有啲唔舒服,仲有少少拉肚子!

一清早,秘書仔打嚟約食飯,點知Reception哥哥出咗Trip,睇嚟呢餐生日飯都幾難齊人吓。

由於,身體唔舒服,結果外賣叫粥食。 點知,落到Canteen,柔柔今日親手泡製呢個家郷-油露餃,再加埋秘製醃菜蒜香黑醋,真係好正。 :p''''

當兩個處女座再加一個金牛座

恢濛濛的驟雨天

處女座友人,本相約Donald Duck在地鐵站交收,看一看錶見有點時間,就去珈啡店溜溜,坐下時才發現,大家已和另一伴過早餐,仲要話點解唔早啲出聲,可以一齊食吖嘛...以為總是以為嘛...女仕們就是這樣,哈!

一坐下,啤喱吧啦說不停,還CALL埋金牛座友人加入研討會,點知隻金牛座"盪失路"(迷途),一坐低又係咁講,"點解唔早啲出聲,可以一齊食吖嘛",完全"番鹼",哈!

當兩個處女座再加一個金牛座,話題總離不開屋企、伴侶、財政同埋健康,總知講吓講吓,結果講咗成三粒幾粒,又唔駛食嘢,都咪話唔搞嘢!

最搞笑係金牛座話,食咗早餐連飲嘢錢都慳番,齋坐吖唔該,點知乜都仔細睇的處女座發現,原來信用咭會送多杯飲品,咁金牛座就覺得,唔駛錢又有好味的咖啡飲,梗係冇問題啦!

其實,倆個處女座會覺得,間中一次偷閒,梗係要點杯價錢合適,又好味的飲品啦!

如果佢哋唔係要趕住返屋企交人,可以講到天光都仲得呀!