Thursday, November 6, 2008

蝦子柚皮

昨晚,街坊Y-Duck,又有好嘢請工廠妹吃,今次是"蝦子柚皮"。

蝦子柚皮是一種傳統的餸菜,但由於工夫多,但用料較其他食材便宜(不能收得貴),故一般的食店,通常不予提供是項美食。

工廠妹通常只有在蓮香樓才吃得到(好似幾十蚊一碟),但曾聽友人茂利説,好像中環某名食肆有得吃,但收費好像七八十蚊才有六片八片左右(好貴呀)。

今次,是Y-Duck家嚴的老闆娘,親手弄的,柚皮靚夠多肉食沒渣,蝦子夠香,那濃汁卻夠味而不過咸,份足有半個柚皮的大小,最啱我這饞嘴的人。

最後,我先淨吃半份(冇錯,齋食都得),留著半份,今晚打算淥個麵,干撈蝦子柚皮。哈哈!

P.S. 老友記如果想食,就真接問我取地埗,可以自行去那食店品嘗一番。

回魂啡與續命茶

終於有點秋意 26C 87%

回魂啡與續命茶,乃大部份港人的醒神良方,仲要藥到倦除。


話說MOL界學生妹肥呈,每日均飲用咖啡,特別係早起或考試前,以作回魂及強行"咪"書時使用,故肥呈命名為"回魂啡"。(呢個名真係一絕)

咁啱另一邊廂,山咔啦工廠的眾工友,因日以繼夜的拼搏,跑上跑落,東奔西走。許多時仲做over 12-hour,個個都做到上氣唔接下氣,為著要醒一醒神,工廠內的特設一台專售金罐咖啡機,受歡迎程度,是每兩日賣清,連有三聚氰胺都無有怕,需求量真係唔講得笑。

由於,不能單靠回魂啡,故許多工友,會賣檸茶、烏龍茶、甚至乎涼茶(因敖夜的關係)等,用來續命。

當中,工友Soe就每天定時到販賣機買茶,每日一支在手,就對工廠妹笑說,冇咗佢呢幾晚都唔知點捱,故工友Soe就定命為"續命茶"。

正所謂一支在手,仲要捱呀老友!

至於肥呈人仔細細,就要日日回魂。他朝一日,出來打工時,回魂幾巡過後,也不知是否再加續命茶,才得以繼續過日晨。

其實,這些高糖高咖啡因的飲品,無錯能產生一時的回魂續命之功效,但係請各位老友記,要記著"出得嚟行,預咗要還"。

因為,你正在問自己個肝借錢(透支),日子有功,就要一舖清袋(肝病)。