Sunday, August 5, 2007

大異國迷錄 - A貨搜記

大異國迷錄 - 多用途篇

今日,跟亞TA講開,由於近年老翻名牌商品肆虐,講到呢幾年都冇乜買名牌手袋,原因係唔想拿住個正牌貨出街,俾人估吓真定假之餘,又或者同假貨撞袋,仲要被人問下你個袋係邊度買,冒得好似喎,咁真係咩Mood都冇哂啦!

搞到要搵啲冷門或者唔HIT牌子買之餘,又要唔好有老翻出,一出老翻就情願收埋唔用好過用,一係就攞番啲舊款,冇乜人用冇翻版,先夠膽攞出街用死未吖!

點知亞TA仲抵死,佢話曾經見過一位老人家,揹住個超大Size的"LV"手袋,跟著那位婆婆走進一個街市(菜市場),然後,將啲買完餸的魚呀菜呀肉呀,塞哂入個袋入便,其實,個袋係A貨,婆婆仲以為佢係BYOB,真鬼馬!!

亞TA牛一,Cake 一 Cake!!

今日又卅幾度,寫到好悶啦! 幾時先落雨喎!!


查實,真係好耐冇見過亞TA,諗起上次見面都已經係舊年的事。難得今日亞TA同MISAKI時間上配合到,抽空來我家一聚。


最衰呢個禮拜,忙到嘔,擺到都冇時間執吓間屋,好彩佢地都唔介意。正所謂三個靚女一個墟,不停講東講西又一Day,其實,我同亞TA早期職業相近,所以,次次都傾得好投契。

由於時間的關係,原本諗住訂個蛋糕俾佢,最後,都係今朝先走去買一個。好彩份量啱啱好,又幾好味,亞TA仲覺得佢幾靚添。在此謹祝佢心想事成,事事如意。

報告

冇嘢呀?? 卅五點五度??希望下週真係落下雨啦! m(_ _)m

講開做報告,今個星期除了有一晚是七點半收工外,其餘時間都係十點半才離開,搞到半夜三更才回家,唔夠瞓烏下烏下去返工(精神不足去上班),又遲到。>,<

查實,老闆要求其中一份要每月一號交,有份重量級就七號前交,但我自己定下慣例係會早兩日交,我唔係扮勁(不是呈強),而係要早啲俾(早點給)老闆過目,佢有咩唔Like,可以即時改改改,唔駛驚佢話冇足夠時間俾佢睇同改。因為,老闆的定義係,要佢完全OK收貨先算數。

初時,我的一位同事,都唔信老闆要求咁高,成日以為我吹毛求疵,後來,有一份Report俾佢"醒"足幾日,Reject咗十幾次,連自信心都無埋,死味,咁咪死地地去做囉。都係果句,有要求才有進步。