Friday, August 10, 2007

風中煮意


嘩! 難得一日早歸,當然,下廚煮下嘢食啦!

今晚的晚餐,係我用雪櫃裡面的物資做的,煮咗番茄薯仔(紅柿子土豆)牛肉湯加意大利雲吞,同埋可樂雞翼。

我用番茄薯仔牛肉湯底,加入早前買的急凍意大利雲吞(Ravioli with Meat),十分豐富美味。

可樂雞翼呢,就係較早前,一次午飯的時候, KAKA個亞大姐教我,於是乎我就膽粗粗走去試吓煮(嘗試煮一下),估唔到真係幾易煮(料不到很易燒的一道菜),同埋好好味。

可能, 可樂係一種強酸的東西, 經佢一煮, 啲肉呀肥膩感呀, 乜都鬆哂,最衰屋企冇檸檬同紅乾葱,如果有埋, 我諗重錦上添花 。

講真, 識我啲friend都知, 我晚餐好少食咁多嘢! 今次, 真係破哂規舉, 最衰家陣食到好飽, 想整杯"黑牛"都唔得!! :p'''

P.S. 黑牛 - 是可樂加朱古力雪糕(巧克力冰淇淋)

陣腳亂了 - 帕布你好嘢!!


八號風球上演!
溜掉,卻來一個回馬槍!

可能太多人笑帕布無料到,結果走了,又返番轉頭。前後都唔夠一日,真係玩嘢!

前日,當大家都以為會打風,結果安排哂工作。搞完一輪,又話風勢減弱。

今日呢,同咪嘈出外食飯,順便傾傾公事。點知係出去食飯呢一個鐘頭,由一號變三號,咁啱撞到老闆,坐佢順風車,話佢知會好快掛八號波,老闆即刻吩咐秘書仔同埋我,GoGoGo 快啲安排打風的工作,都未返到公司,已經係咁打電話。

雖然個波係下晝兩點幾掛上,但係對於我地呢啲嘍囉工廠妹嚟講,一日唔安排好啲工作,啲同事外勤未歸,都要留守,最終,攪到五點鬆啲先行人。

回家途中,亞七來電,滿以為係講佢的Farewell Dinner日期,原來,佢今日Last Day, 原本訂咗成四打西餅請人食,點知打風,送唔切餅之餘,仲要呢兩日內硬掘提貨,公司啲手尾未搞掂,下星期一重要補飛,真係攞命!

查實, 原本約咗亞棗同埋亞崎返學校兼食餐飯, 結果呢, 被帕布喳喎哂囉(弄散了)!

巴黎小廚王 - Ratatouille




水皮的三號風球 - 帕布, 落大雨!





好日唔打風,初時係威係勢的帕布,原定係香港正面掠過,點知臨埋門甩腳,風速轉弱,係咁咦就拜拜去咗海南島!

正所謂打風唔成三日雨,今日就係風雨之中返工嘞!

鏡鏡返咗嚟,梗係要陪我去睇吓戲啦!

之前原本來想湊高興去睇變形金剛,但係全場爆滿,結果呢 - 仲未睇。

但係我哋反而去咗睇"Ratatouille" (五星級大鼠),個故仔真係好夠創意,將最要乾淨的嘢同埋最污糟的嘢溝埋,仲要話明"Everybody can COOK", So, Rat can cook!! 但編編故事主角,又唔鍾意偷嘢,又要用兩隻腳仔行路,煮嘢又要洗手先,居然鍾意睇電視同埋巴黎夜景,幾盞鬼!