Wednesday, September 24, 2008

真係打完風咁樣 p(#_#)q

三號波 雷暴 黃雨 28C






我們有句廣東里語:〝七國咁亂,好似打完風咁樣〞,用來形容呢個颱風Hagupit過後,就最貼切不過。

真係唔講得小,我發覺今日好多嘢都錯哂!

今 早: 昨夜吹強烈東北大颱風,街上的樹木也好,垃圾筒也好,路障也好,七國咁亂。

上班時: 坐車一片混亂,茅車撘,週圍封路改路,港鐵故障慢駛,又水氹又歪天秤,七國咁亂。

工作時: 供應商交貨時間失預算,個個同事要跟返手尾,好多同事遲到(包括我 >,<),算唔係咁亂啦。


午飯時: 回程時,山咔啦區附近,連續係同一段路(唔超過十米),發生兩宗交通意外。 p(#_#)q


午飯後: 朋友來電,又咁啱同步收到〝依貓〞,傳某主席間〝笨〞,受到謠言影響,攪到中環間寶號,百幾人係度排隊,屋村的C9們不計其數咁話。



猜不到,呢個風,真係吹到香港,和香港人個心,都七國咁亂,真係打完風咁樣。