Wednesday, August 1, 2007

終於落大雨啦!

雨天酷熱雷暴警告同時生效!! 但係都有卅二度喎,唔明?!

今日,係我寫Blog以來,首次出現"雨天",當然要搵佢(找他)做吓主角啦!

今早個例會,會議內容好快講完,反而講會議以外的其他工作仲耐(商討更久),結果成十二點先蒲返出嚟。係山卡啦的工廠,咁晏梗係冇飯嗌啦(叫外賣的時間不足)! 於是乎,打俾KAKA問佢出唔出去吔飯(出不出去食午飯),原來佢約咗法律部的兩位靚女-亞玲同小菲。

一夠鐘,我地四位靚女第一時間座到的士,就出咗市中心吃"咪走雞",可能大家先前已想好吃怎麼,食完飯都係一點正。

本來小菲話想睇大口仔的文具,但係有好大好大舊黑雲係我地個頭殼頂,亞玲建議走頭(早點回去),咁啱(剛巧)有部的士,我地好狼狽咁上咗車。上車冇耐(不多久)就開始落大雨,可能時間尚早的關係,啲老闆車仲未返(還未回到公司),我地叫司機哥哥駛埋入停車場落車(下車),就幸免做落湯雞(不用淋濕)嘞。

天氣涼爽一點,人也好像輕鬆一點...雖然,今日係月頭要趕Report! (^v^)