Monday, July 23, 2007

Choco Duck

又卅幾度,仲要熱到幾時!!

今日,又晨早起床,趕住深入不毛之地交人,因為,鏡鏡同佢家人飲茶。

茶過三巡,眾人麻雀蟲痒庠,除咗基本腳友,今次,仲有肥妹仔個亨利落場,結果俾佢割禾青走掉。

是日DD Duck打電話我,佢話大陸同澳門都好鬼哂又熱。仲哂到變"Choco Duck"。

Keroro軍曹大戰花比枝 是也~

是日都係炎熱喎!
















週六晚,本想更新旮旯,點知(怎料)網站維修,未能成事。為有今日一次過搞掂(攪定它)!!

週六,約咗加勒比去睇早場"Keroro軍曹大電影2 之 決戰水著兵團",我地晨咁早十點幾就仆到去睇十一點場(我們一早就趕去看早場),因為比正常價平成廿蚊雞(便宜多廿塊錢)一位。由於爆滿的關係,我地兩位老人家坐第三行,睇到頭都則(看到頭也歪)。

場內九成是細路(小孩子),其他係家長亦有一些十來歲的,看來最老(年紀最大)係我同加勒比了。

電影當然好睇啦,而且氣氛仲好好添,因為班細路好有反應,又笑到咔咔聲,仲即時討論,好不熱鬧。但係啲家長就有一半瞓咗覺!

睇完戲,本想去打保齡球,但係都幾貴下(蠻貴的),於是乎走咗去食晏同埋Shopping(改去食午飯和買東西)。

黃昏時份,我地糶咗去銅鑼灣,同美艷親王集合,我地早到去咗CT雪扒同埋蓮CAR伐,唔覺意仲撞到(偶遇)關芝琳同三名壯男同行。佢真人比上鏡後生(年輕)得多,啲手腳同皮膚仲好以十零歲女仔咁款(好像女生模樣)。

係加勒比的左穿右插底下,終於到達燈籠街的住家泰菜店,食物水準OK,最好食係豬手同埋蝦餅,不過真係好低食(便宜得很),我地一行八個大人加一個小朋友,九碟菜,每人都係四十幾蚊咋!!

飯後,我地去咗咖啡店飲嘢同埋傾計,全場焦點更係哈密瓜小朋友表演 "豬腰醒一花比枝"(查實,人地係表演國語朗誦 -不要成日發脾氣),哈哈!!


P.S. 時代廣場 - 有王永平先生的作品展,仲有被裁定不雅的作品 - 亞當同夏娃。(講真,都唔知當局用咩定義話不雅)