Friday, October 17, 2008

放假就等於做到暈?

26C 81% 高濕的深秋?

















哈!工廠妹又係月頭玩失蹤,沒有更新我的旮旯,請恕工廠妹抬懶吧。就重點報導一下近況吧 !

話說每逢月頭,係老闆開武林大會前夕,工廠妹梗係要做幾份功課啦,仲要準時喎,呢個亦都係例牌失蹤的原因。 :(

但係呢個十月初,仲要係山咔啦工廠大考前奏戰前夕,我居然破例放了幾日假。

可能知道月初會做到暈,心態上亦有點本(足卑),適逢要考試,只好上課去和約下朋友,一改從前放假也在併的做法,遲早都要還呢句說話係真的,結果昨晚工作至凌晨二時許才回家。 :-O

國慶日 - 上課過後,便和鏡鏡去看看Eagle Eye(故事幾有趣,套戲都Okay),隨後四出找股神的雪球,原來發售唔夠兩日,就買斷市,幸好於神經書店找到三本,還有得揀英版美版,最後梗係買最Cool的英版啦。

就係廣東道四圍走之際,剛巧遇到"窩輪公",幫國慶日攞景兼贈慶,仲要著到送殯咁樣,真係玩嘢同衰格。不過,工廠妹反而慶幸是,香港仲係一個自由城市。

國慶的週末,節目還是上課和約會。但有點不同是,我和鏡鏡穿上短褲拖鞋,在狂風暴雨中,風雨不改地,和老友茂利一家三口(梗係有小狗亞BU份),到西貢吃海鮮,食食吓我哋仲問食肆伙記,咁大雨會唔會海嘯,真係曳嘞。

由於,考試關係,特地請了一天雞脾假,休孖Days。

考試前夕,為了放鬆心情,去了卡啦屋企,其間,少不免講吓股票經,又咁啱有句歌詞好鬼貼而家個市況,"水漲 水退 難免起落數番",應哂景。

最開心的是,今次遇到個好考官,雖然有點阻滯,但係考到啦!!

下午,仲約埋事頭婆Tea一Tea,當係預祝佢生日,希望佢真係身健康。:)