Monday, August 6, 2007

風雷雨電

天文台果然準, 嘩啦嘩啦咁落雨! 氣溫有廿字頭出現呀!

昨天,天氣明顯轉涼,涼風颯颯。

點知瞓到半夜二點幾,先來幾下閃電,再來幾下行雷,終於醒咗,難得一晚,冇咁熱好好瞓嘛! 激死人!

結果呢,今朝返工又遲到,仲要烏烏下,真係唔抵嘞。

好彩今日晏晝,約咗翠兒食飯,傾吓計開心番! 近排,翠兒頻頻上大陸出差,聽講仲有排搞,天時暑熱,都幾攞命! 所以,想約佢食飯都幾難吓! 其實,我同佢都幾有緣,好似命運要安排我地做同事咁款,先前大家各自離開自己工作多年的地方,加入同一間公司工作,其後,大家一先一後離開,又加入現時的工廠工作。你話幾搞事呢!

週日家務大作戰 ~是也~

太好啦! 終於落了像樣一點的大雨,酷警都除埋!!! 正!!


難得的一個無約會週日,適逢下雨天,吹正東南風,連風扇都唔駛開,的確涼爽。


原來酷熱天氣警告,已經前後發出十二日,仲超過286個小時,破哂記錄,天文台話下個星期,全個星期落雨,睇嚟地球先生真係病得好嚴重呀! 各地天氣都好極端同反常,希望大家多啲注意環保啦!

一早起身,紥起頭髮,先來一個豐富早餐,沖一杯特大Latte,再吃昨天MISAKI請我食的菠菜芝士撻,好滿足的早餐。

食過早點,當然要努力清潔下屋企啦,成個禮拜都冇時間整,反正今日有時間有Mood有精神又有體能,於將間屋由頭抹到落腳,午餐也是求其吃個短法包加橙皮占,再試下MISAKI拿給我的台灣東瓜茶,又當一餐。

跟住又嚟過,今日係好誇張地完成多項動作,洗換床單被袋洗衫、抹窗抹廚櫃又抹牆、洗冷氣機個格塵網、洗抽氣扇、抹傢俬、抹地洗廁所、仲洗埋魚缸添。做完已經六點幾,後尾先醒起,唔記得去剪頭髮,結果仲熨埋衫。

其實,我間唔時,就會忽然勤力,一鼓儍勁咁完成!! (^^);;