Saturday, August 25, 2007

香橙心太軟

突如其來的大雨,盛惠廿九度啦


早在一個月前,小企鵝扯頭陣,拉大隊包堂學整餅!

我們一行八人,準時七時半開波!

由之前教過我們的"唔多早"亞蛇,再次教我們!

今次,呢個cake程序比較上次的黃梅綠茶蛋糕簡單,但係技巧較多,要三分餅、調朱古力、做朱古力裝飾、唧花等工序! 對於,小企鵝呢啲高手嚟講,都話三分餅同唧花係幾難,何況,我呢啲吔吔烏學生。

幸好,都不負眾望,能親手完成,有圖為証,都似模似樣,幾好玩!

備註: 其實,個餅係好甜同埋好重朱古力,所以一個六吋蛋糕,起碼有磅半重,同埋70%都係朱古力,各位on diet的朋友,夠唔夠膽挑戰佢呢!?!

講不出聲? 潮流興關菊英?

晴天、雨天、孩子天

前數天的鑊氣,雖然穩下來,但仍引申出一些小風波出來,為著撲滅這些星星之火,就連約了鏡鏡交收禮券一事也忘記,鏡鏡來電時,我還在公司,真係做到失哂暈。

匆匆忙趕至,已遲到一小時了,幸好鏡鏡沒有咋型,哈!

查實今晚,約會的主角並不是鏡鏡,而是我四位吱吱喳喳的表妹,我們相約到Karaoke自娛一番,其中的一個表妹,今年剛滿十八歲,仲成日覺得自己又索又醒,結果呢,梗係俾我哋班鬼咁精靈的表姐玩到(謝)哂啦! 由二表姐發功唱"關菊英的講不出聲",再由大表姐發功即時重唱多一次,其間,再由三表姐係Intro段時,朗讀溏心風暴的大細契的金句,真係笑得人仰馬翻,但係最離奇係 - 講不出聲仍穩佔流行榜第四位,真係不容怱視! 哈!