Thursday, July 26, 2007

遺產與回憶



梗係酷熱天氣啦! 夜一夜都廿九度,冇嘢呀!?



今日Lunch,我地班工廠妹工廠仔,浩浩蕩蕩十八個人,走咗(跑)去飲茶。場面咁偉大梗係(當然)有喜慶啦! 就係工程裝作部的大佬同佢的小弟爹利牛一,於是咪搞咗兩圍囉!

老闆今日心情大好,今日早會佢突然之間走入嚟(走進來),當然,吩咐完我地的工作安排,又走頭(溜之大吉)!

臨收工,老闆仲send咗佢的不定時特刋,今期內容夾了兩份信報的剪報。其中有一段(好像是一位自稱叫老曹的筆者寫,但我不肯定是否曹仁超先生),內容是提及「財富係過去的遺產、將來o既希望,一個冇財富o既人代表佢有過去(除咗回憶)...」我對這番話堯有趣味。

即是話,冇遺產就等於冇將來,但對於一些先駛未來錢的朋友來說,是不是連將來也沒有呢。某程度是對的,因為你己經預先"行駛了選擇權",所以剩下來就要履行之前的義務,換句說話嚟講,即是要還債,老實講,還完債後,除了歸還欠單外,還剩下怎麼呢...可能是辛勞吧!