Monday, July 30, 2007

高溫"近"足

今日咪又係咁燜熱囉,啲驟雨咪又係好似趕住收工咁款!!



本來,一心諗住係(在)鏡鏡屋企,進行地獄式家務大掃除行動,點知熨完衫(查實都冇一個鐘/事實上就連一句鐘也沒有),就熱到我死咁滯(熱到就快溶掉)!於是乎扮哂嘢話(佯裝一下),抖一抖食完飯再來個(食過飯休息一下再來)。

點知(怎料)食完飯,見到電視做叮噹(我死都要叫叮噹呀,吹咩!!小學館,你告我我吖,笨!!),結果眼定定(目不轉晴),睇咗約半個鐘(一看就半句鐘),就發現鏡鏡已經瞓著咗(睡著)。

後來,鏡鏡話不如去行山,我梗係唔制啦(當然不依),下午兩點正,仲要(還要)行山,仲唔中暑咩(還不會中暑才奇怪)!!

幾經講數,結果三點幾先出發,太陽伯伯雖然準備收工,但係仲好熱,比起平時行起上嚟,辛苦好多,用的時間多咗!


平時,我哋會由屋企出發,行到目的地,連埋食嘢(食東西),再行埋返屋企,都係兩個半鐘至三個鐘頭咁上下。今次一落山,就座小巴去食嘢,未計食嘢時間,都用咗個半鐘有多!

不過,行過山出過汗,個人真係精神啲! (但係真係要注意自己,身體狀況,因為,進行時,流汗同心跳比率,會比平時流得多,同埋跳得快好多!小心小心)

果真熱到爆?!

今日話係入夏以來 ~最熱~卅四度!! ~_~;;


昨晚臨睡前,啲驟雨好似趕住收工咁,作狀咁落咗唔夠卅秒,就走頭,笪地由乾變濕,再變番乾,都唔駛幾分鐘,真兒嬉!


晨早起床,餵完魚仔食早餐,及修剪好盆栽後。己經急不及待,跑去沖個凍水涼,真涼快。


外出了一會,回家放低東西的時候,不管約鏡鏡的時間就到,也把身上的衣服換掉...到吃午飯的時候,又告冒汗,真係好似穿咗窿的水桶一樣!


原本想去看Transformers,點知得番第一行,都係遲啲再睇過。結果,同鏡鏡走咗去睇魚仔。


晚上,約咗老豆同亞媽去食壽司,食食下工廠同事來電,話工廠樓下爆水管,家陣有幾層樓冇咗冷氣...果真熱到爆?!