Thursday, July 12, 2007

工廠妹旮旯 - 啟動

其實,一直都很想開番個個人部落,但早前一直忙於工作、忙於返學、忙於搬屋、忙於......香港人就是這樣,真係忙到都唔知忙乜嘢,總知忙啦。

查實,小妹曾幾何時,曾經好經典咁,唔用任何programme幫手,用手打html語言,起咗我偶像個Anglo-chinese homepage,仲得到我偶像的留言,簡直開心到飛起。

講番呢個Blog,初步構思會講好多好多關於生活上的點滴同埋睇法,仲會講啲笑話過你地知。

哈哈,我諗我好多Friends都估唔到,我咁多搞作。不過,有啲死黨都知我鍾意搞下呢樣搞下個樣,無時停。各位老友記,請多多捧場。

總知,今晚抽起條根,就動手開工啦!!


備註: 各位支持我的老友記,唔該用我個大名 "Donald Duck"稱呼小妹啦!!

4 comments:

Cuteypinga said...

Donald Duck ?!..ok, fine. @.@

Anyways, 恭喜你both 現實&綱上既新居入伙!! Yeah!! ^^V

donaldduck.blog said...

Pinga,

估唔到你係第一位留言"播"!!

Thanks,

Donald Duck

Unknown said...

Donald Duck ,
估唔到你可忙裡偷嫻, 咁多攪作, 難得!

momo j

donaldduck.blog said...

Momojing,

其實, 都唔係見得好得閒, 主要想Keep主寫下嘢諗下嘢咁, 等個人唔好淨係掛住返工加班.

澄清: 我只係偷閒, 冇偷"嫻" (<<= 哎吔, 減様呀!!), 我淨係啱男仔或者男人都okay!!女仔唔啱喎!!