Tuesday, July 31, 2007

MOL界 之 肥呈再現

終於出現大大舊黑雲仲係卅四度喎!! ?_?;;

MOL界乃指為人做事ME-ME MOL-MOL中人 (指做事漉糯(Lop-law)/慢條斯理,請高人指教"ME-摸"點寫),此君就是"肥呈",乃加勒比之胞妹。

此姝數年前,走咗去加拿大度"HEA"(無所事事),唔好意思,應該係話讀書至真,以佢係MOL界的功力,我地成村人仲係等緊佢畢業(希望我地有命等到啦...),努力啲啦衰妹,加幣好貴呀。

爆咗佢一小部份的頽廢事,係時候要講番小小好嘢,都算佢有心,記得係加拿大買嘢俾(買東西給)我食,返嚟仲識(回來還記)得第一時間,搵(找)我亞媽同亞爸去飲茶。

雖然,今個週日放我飛機(放鴿子),話同啲Friends去"滴滴嚟",如果有唐老鴨做手信,就OK當無數啦!!

No comments: