Friday, August 10, 2007

風中煮意


嘩! 難得一日早歸,當然,下廚煮下嘢食啦!

今晚的晚餐,係我用雪櫃裡面的物資做的,煮咗番茄薯仔(紅柿子土豆)牛肉湯加意大利雲吞,同埋可樂雞翼。

我用番茄薯仔牛肉湯底,加入早前買的急凍意大利雲吞(Ravioli with Meat),十分豐富美味。

可樂雞翼呢,就係較早前,一次午飯的時候, KAKA個亞大姐教我,於是乎我就膽粗粗走去試吓煮(嘗試煮一下),估唔到真係幾易煮(料不到很易燒的一道菜),同埋好好味。

可能, 可樂係一種強酸的東西, 經佢一煮, 啲肉呀肥膩感呀, 乜都鬆哂,最衰屋企冇檸檬同紅乾葱,如果有埋, 我諗重錦上添花 。

講真, 識我啲friend都知, 我晚餐好少食咁多嘢! 今次, 真係破哂規舉, 最衰家陣食到好飽, 想整杯"黑牛"都唔得!! :p'''

P.S. 黑牛 - 是可樂加朱古力雪糕(巧克力冰淇淋)

2 comments:

Unknown said...

乜你用淨餘物資都可以煮得豐富過我去買送煮嗰啲既?!!

donaldduck.blog said...

我平日收工收得夜,逄週末週日,就買定一些湯料,同埋一啲冰鮮的餸,放係雪櫃,其實,全部都係冰鮮料,意大利雲吞都係。

幾時出嚟食飯?